Redfox Labs lanceert nieuw NFT streaming platform

Het in Vietnam gevestigde RedFOX (RFOX) heeft een nieuw content- en streamingplatform gelanceerd. Het nieuwe platform zal direct aansluiten op de andere projecten van RedFOX Labs en zal de ruggengraat zijn om contentmakers en consumenten op een interactieve manier samen te brengen en biedt de mogelijkheid om inkomsten te genereren met advertenties via NFT aankopen.

Geavanceerde functies

Het nieuwe video- en streamingplatform heeft enkele van de meest hoogstaande functies, waaronder live interactie, insluitbare call-to-actions en mobiel netwerk optimalisatie met een geavanceerd compressiesysteem voor bandbreedteoptimalisatie. Het platform maakt de weg vrij voor duizenden influencers om de Zuidoost-Aziatische markt te bereiken. De Zuidoost-Aziatische markt heeft momenteel 360 miljoen internetgebruikers, waarvan een derde  120 miljoen – tussen de 25 en 34 jaar oud.

Verborgen advertenties

In tegenstelling tot traditionele streamingplatforms met irritante pop-upadvertenties die het kijken onderbreken, worden op RedFOX de stream advertenties bedekt en van interactieve knoppen voorzien. Hierdoor is het mogelijk dat adverteerders de stream gebruikers een advertentie tonen op een niet-opdringerige manier. Met één klik op de advertentie wordt het mogelijk om NFT’s te verzamelen als aankoop of prijs. Virtuele ruimtes binnen de streams kunnen worden geïntegreerd met de virtuele interactieve advertentie van een marketeer.

  • redfox-labs-2
  • RedFOX Labs
    (RFOX)
  • Prijs
    $0.115
  • Marktkapitalisatie
    $153,036,628.00

No comments

Geef een antwoord